KURSUS
|
KREDIT
|
KOD ASAL
|
KOD DITAMBAH BAIK
|
Aural dan Nyanyian Semerta I
|
1(0+1)
|
MZU3101
|
MZU3011
|
Teori
Muzik I
|
2(2+0)
|
MZU3102
|
MZU3022
|
Kecekapan
Kibod I
|
1(0+1)
|
MZU3103
|
MZU3031
|
Asas
Pendidikan Muzik
|
2(2+0)
|
MZU3104
|
MZU3042
|
Teori
Muzik II
|
2(2+0)
|
MZU3105
|
MZU3052
|
Kecekapan
Kibod II
|
1(0+1)
|
MZU3106
|
MZU3061
|
Muzik di dalam Bilik Darjah
|
2(1+1)
|
MZU3107
|
MZU3072
|
Alat Muzik Utama
Piano I
Gitar I
Vokal I
|
1(0+1)
|
MZP3108P
MZP3108G MZP3108V
|
MZP3081P
MZP3081G
MZP3081V
|
Aural dan Nyanyian Semerta II
|
1(0+1)
|
MZU3109
|
MZU3091
|
Permainan Kibod & Nyanyian dalam Bilik Darjah
|
1(0+1)
|
MZU3110
|
MZU3101
|
Pendekatan
Pengajaran Pendidikan Muzik
|
3(3+0)
|
MZU3111
|
MZU3113
|
Alat Muzik Utama
Piano II
Gitar II
Vokal II
|
1(0+1)
|
MZP3112P
MZP3112G MZP3112V
|
MZP3121P
MZP3121G
MZP3121V
|
Ciptaan
dan Ensembel I
|
3(2+1)
|
MZU3113
|
MZU3133
|
Kurikulum dan Pengajaran Muzik I
|
2(1+1)
|
MZU3114
|
MZU3142
|
Alat Muzik Utama
Piano III
Gitar III
Vokal III
|
1(0+1)
|
MZP3115P
MZP3115G MZP3115V
|
MZP3151P
MZP3151G
MZP3151V
|
Kurikulum dan Pengajaran Muzik II
|
2(2+0)
|
MZU3116
|
MZU3163
|
Muzik
Malaysia
|
3(2+1)
|
MZU3117
|
MZU3173
|
Alat Muzik Utama
Piano IV
Gitar IV
Vokal IV
|
1(0+1)
|
MZP3118P
MZP3118G MZP3118V
|
MZP3181P
MZP3181G
MZP3181V
|
Ciptaan
dan Ensembel II
|
3(2+1)
|
MZU3119
|
MZU3193
|
Muzik
Dunia
|
2(2+0)
|
MZU3120
|
MZU3202
|
Alat Muzik Utama
Piano V
Gitar V
Vokal V
|
1(0+1)
|
MZP3121P
MZP3121G MZP3121V
|
MZP3211P
MZP3211G
MZP3211V
|
Penyelidikan Tindakan I –
Pendidikan Muzik Pendidikan Rendah (Kaedah)
|
3(3+0)
|
MZU3122
|
MZU3223
|
Teknologi
Muzik
|
3(1+2)
|
MZU3123
|
MZU3233
|
Penyelidikan Tindakan II – Pendidikan Muzik Pendidikan Rendah (Pelaksanaan dan
Pelaporan)
|
3(0+3)
|
MZU3124
|
MZU3243
|
'if you want to change student learning change assessment" - Benjamin Samuel Bloom
Saturday, May 10, 2014
5. Pendidikan Muzik Pendidikan Rendah
Labels:
KOD BARU
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.